Servis CVS

Ak ste NOVÝ zákazník, potrebujeme vstupné informácie ako:

  • značka (AERTECNICA, TEKNO POINT alebo iný výrobca…)
  • typ jednotky (na štítku zariadenia)
  • počet zásuviek v celom systéme
  • približný dátum / rok montáže 
  • ak systém vykazuje nejaké závady (slabý výkon, cudzí zvuk, cudzie predmety v potrubnom systéme a pod…)

Všetky tieto informácie sú dôležité aby sme mali predstavu o situácii a vedeli vopred pripraviť potrebný materiál a technické prostriedky na vyriešenie poruchového stavu. 

V prípade servisu tiež treba myslieť na to aby bol prístup k centrálnej jednotke, niekedy je prístup zložitý z dôvodu ak je ňou nábytok alebo iné prekážky. Ak to nie je uvoľnenie miesta vo Vašich silách, vieme s tým pomôcť ale je lepšie to vedieť vopred. 

Ak niektoré informácie neviete odhadnúť alebo neviete identifikovať typ, značku centrálnej jednotky, môžeme to odkonzultovať aj telefonicky, alebo môžete poslať fotografie cez Viber alebo WhatsUp na dole uvedené tel. číslo 0905449606.

Po odoslaní Vás budeme kontaktovať a dohodneme ďalšie detaily. 

 

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Kontaktná osoba
Objednávame servis
Servis
Výrobca / Značka

TEKNO POINT SLOVAKIA

Zastúpenie pre SR

Levická 3, 949 01 Nitra