Servis klimatizácie objednávka
Ak ste NOVÝ zákazník, potrebujeme vstupné informácie ako:
- značka (TOSHIBA, DAIKIN, TEKNO POINT a pod…)
- typ jednotky (nástenná, kazetová, kanálová…)
- počet kusov vnútorných / vonkajších jednotiek
- umiestnenie vonkajšej jednotky ( fasáda, strecha…)
- výška umiestnenia vonkajšej jednotky (na zemi, fasáda 3 m a pod…)
- približný dátum / rok montáže
- ak klimatizácia vykazuje nejaké závady (málo chladí, zapácha, cudzie zvuky a pod…)
Všetky tieto informácie sú dôležité aby sme mali predstavu o situácii a vedeli vopred pripraviť potrebný materiál a technické prostriedky, aby sme zabezpečili prístup k vonkajšej a vnútornej jednotkám, prípadne vedeli zabezpečiť vysokozdvižnú plošinu.
V prípade servisu tiež treba myslieť na to aby bol prístup k vonkajšej jednotke, niekedy je prístup zložitý z dôvodu porastov, stromov, kríkov a pod. K vnútornej jednotke sa tiež potrebujeme dostať t.j. ak je pod ňou nábytok, treba ho odsunúť. Ak to nie je vo Vašich silách, vieme s tým pomôcť ale je lepšie to vedieť dopredu aby sme sa na to vedeli pripraviť aj z časového hľadiska.
Ak niektoré informácie neviete odhadnúť alebo neviete identifikovať typ, značku klimatizácie, môžeme to odkonzultovať aj telefonicky, alebo môžete poslať fotografie cez Viber alebo WhatsUp na doluuvedené tel číslo 0905449606.
Po odoslaní Vás budeme kontaktovať telefonicky a dohodneme podrobnosti.
NOVÝ ZÁKAZNÍK: Ak ste nový zákazník budeme potrebovať vstupné informácie ktoré vyplňujete iba 1 x. Je to v prípade ak klimatizáciu sme u Vás neinštalovali a ani v minulosti nerobili servis. Kliknite na kartu NOVÝ ZÁKAZNÍK.
Vyplníte ak:
* Klimatizácie inštalované našou firmou
* alebo už sme v minulosti vykonávali servis tejto klimatizácie
NOVÝ: Klimatizáciu sme neinštalovali ani v minulosti neservisovali